You got me feeling so high

Hihi håller på att baka. Bytte ut sirapen mot honung för vi hade ingen sirap så vi får se hur det går haha, dessutom hade vi ont om lite andra ingredienser menmen, degen var god iaf! 
  Idag hade vi halvdag så vi slutade efter lunch, jag och sandra hoppade på killarnas lek om att man skulle äga varandra och få slå varandra om den inte lydde haha, låter lite läskigt menmen :) Efter skolan tog jag en tripp till jakan, hittade inte mina dumma jeansskjorts nu som jag såg i kista men som var en storlek för små. Istället köpte jag hem ett linne och lite annat smått och gott :)
   Juste jag träffade på en annan från nagelgrejsen som är där i jakan också, jag och sandra har stått och lyssnat på en sån där tjej i typ en timme förut men köpte ingenting sen haha, men iallafall så kom han fram och han drog mig mot bordet fast jag höll emot och sa nej, så vi stod där och hade en jävla dragkamp och han vägrade släppa, ba vafan? ja nu vill jag jättegärna köpa er produkt! tvinga mig till att kolla på era dumma saker. gash!



anyway, nu är jag all happy igen och ni får se en liten trevlig bild från underbara balen :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Läskigt men otroligt roande :D

2010-05-26 @ 22:23:06
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0