The Lion King



Har legat och kollat på lejonkungen 1 och 2 både igår och nu imorse på youtube haha, bra grejer det där! Lite konstigt tycker jag dock att det är att filmen heter The Lion King på engelska, jag menar, vad är det för engelska? Borde den inte heta typ The King of the Lions eller liknande, eller är jag helt ute och cyklar? En annan grej är också att i tvåan så var det helt plötsligt snö där, hur ofta är det snö i Afrika där lejonen lever? Eller är jag helt borta där igen? :D isåfall så får jag väl skämmas lite.

Nu tycker jag att Emma Karke ska vakna och kolla på sin mobil eller visa något tecken på levnad så jag har möjligheten till hennes underbara sällskap idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0